Thursday, April 21, 2011

recently

sejak akhir2 ni... aku asyik sakit kepala je... pergh! sakit... i can't go through that pain..grrr... bilalah nak baik... nehh...
okay makin lama makin teruk... bila aku pening je.. mesti ada air yg berwarna kuning macam ubat sapu luka uh keluar dari hidung aku... takut syiak... keluar setiap kali aku stress and sakit kepala..pergh! xkan ar aku ada penyakit serius.. muda2 lagi xkan aku ada penyakit serius...ish... aku sekarang tgh takut..and penyakit tu masih tak hilang juga.... cecair uh still kuar bila aku baring.. tiap kali aku baring mesti aku rasa lemas kat hidung..bila aku bangun mesti meleleh..tapi masalah uh da kuranglah... depends pada vicks aku... inhaler punye... so adalah kurangnya... hanya Nurliyana Bani sahaja yg tahu aku sakit... aku harap penyakit ni xlah membawa maut... hee :)

0 comments: