Tuesday, May 10, 2011

:(




yeah.. aku sekarang rasa macam keseorangan... hahaha aku tahu ada orang benci aku... ye may be dia dalam kalangan orang yg aku kenal... bencilah aku sebanyak mane yg kau nak.. puaskan lah hati kau... kalau aku da berubah tolong tegur... kalau aku ada buat salah tolong betulkan.. kalau aku ade sakitkan hati kau tolong beritahu... dan kalau kehadiran aku sebagai kawan kau sangat menyusahkan hidup kau.. tolong tinggalkan aku... yeah tragedi dulu berulang lagi.. terima kasih kawan~~ now you must show your true colours in front of me... honestly i wanna see it.. yeah aku sedar aku bodoh, aku sedar aku poyo... aku sedar aku ni bukan sesuai jadi kawan kau... dan aku bangga sebab aku dibenci.. hahaha biarlah orang cakap aku tak ada perasaan.. YE mmg aku tak ada perasaan... sooo... what the hell.. terlebih dahulu aku nak minta maaf sangat2 k... okay... puas?!

biarlah orang nak cakap aku apa... janji aku ialah aku.. okay?! nahhh biarkan lah aku sorang.. jangan lah kau nak kesian kat aku k..

6 comments:

Alia Sa'ad said...

i'm sorry ~

poji said...

u hate me... fine tq ^^

Alia Sa'ad said...

i didn't. kan bestfriend sampai mati ? hish~

poji said...

better you guys hate me before you guys leave...

Alia Sa'ad said...

yelah. if that's what you want.

poji said...

gee thanks