Wednesday, May 18, 2011

We are the Second Family :)

Today was totally awesome hangout wif ma family.. wow bestnye jumpa kau orang.. hahahaha aku rindu koranglah wey.. pergh! lepas ni kita dah tak jumpa lagi untuk beberape bulan huuu~ eh terima kasih ae korang spend time same2.. oh Emy rindu kamu juga... tadi xjumpalah.. hee sorry...

THEM :)



Oh MY BROTHERS... or gays hahaha :P

Faris Petra
kau gay! hahahaha yeah man~ thanks for being ma friend even I'm very annoying :) Yeah akhirnye bende yg kita xsangka last2 dapat study same2... pergh! mesti bosan un hari bangun je tgk muka kau hahahha... ish! hope dapat sebilik.. thanks ar sebab kau aku matang sikit je :P hahaha nahhh ingt lagi dulu kite selalu belajar kat tasek hahaha... setiap hari selasa... haha yeah akan merindui kenangan tersebut

Syuqry
you too thanks for being ma friend and my dancer hahaha .. yeah remember our Lucifer dance steps hahaha... I hope that you're gonna be what do you wish for.. :)urm kau sesuai jadi pemimpin..haha hah!even kau sakitkan hati aku tetap aku sabar beb..sebab aku da masak ngn perangai siot kau hahahhaa eh kat sane nanti jangan nak rindu2 aku k hahahaha... gay!

Bob
yeah man... the big boss hahaha ayahanda hahaha... thanks man~ for being ma friend.. kau lepas ni jgn rindu Burger Arab,BPmall and etc,nanti kat shah alam da dapatr awek aw aw.. jgn lupa di sini hahaha... hahaha and lagi satu jadilah stalker yg lebih hebat hahahaha

MY SISTERS

Nurliyana Bani
Yanna ~~~ eh lepas ni da tak dapat manja2 ngn kau lagi... hahahaha geliiiiii~~~ nahhh eh thanks for being ma friend... dulu kau benci aku time form 3 un.. hahaa aku ingt lagi.. aku annoying giler kan hahaha... tapi bila da form 4 xsangke.. kita rapat hahaha.. eh thanks ea.. setiap kali ada masalah ... sedih.. marah..rahsia mesti kau sanggup share your heart with me hahaha mesti kau ada..mmg wajib haha... thanks yanna.. sayang kau!

Niena Ismail
eeee kau ni! kenape tadi petang kau jadi pendiam huh?! bukan kau hyper ke.. kau sakit ae hahaha.. okay xpe... ish niena aku rindu nak pang kau hahahha... eee thanks for being ma friend and my superb crazy girl hahaha kau suka damaikan orang e.g time yg aku nak tego pet tu hahaha thanks ae..tiap kali aku sedih mesti kau tolong ceriakan aku hahaa even dgn topic biology..kau mmg biol hahaha... okay ingt lagi pasal monyet uh hahahaha... rindu gila kot..zaman2 dulu hahaha... sayang kau babe! rasa macam nak pukol je budak ni :P

Syakirah Hamdan
Shark!! raaawwwrrr eh ada ke spesis shark berbunyi begitu hahahaha... eh thanks for being ma friend and my sensei! haahaha rindulah time kau ajar aku addmaths haha.. thanks ae.. kau ajar aku addmaths sampai aku dapat B... hahahaha okay and thanks ae.. time aku marah,sedih and bengang mesti kau kasi aku macam2 nasihat..tiap kali aku sush kau mesti ada,yeah man~ you're the good listener.. terbaiklah kawan...minta maaf ae kalau aku ada sakitkan hati kau and salah sangka dgn kau..syak! aku sayang kau sangat2.. eh mesti lepas ni rindu nak dgr nasihat kau hahhaa aku simpan kereta kecil berwarna merah boleh kubawa ke matriks hahaha.. thanks sangat2

Fatin Zaidi
hahaha.. eh darl... thanks for being ma friend.. kau mmg slumber punye orang hahaha... eh rindu ar time tuition dulu.. hahaha setiap kali jumpa je mesti main wink2 bersama Pet hahaha... pergh! bahaya doe buat cam tu.. kitorg ley jatuh hahaha :P kat sane nanti jgn nakal2 huahahahaha ingt PnP (poji n pet) hahahaha eh fatin sayang kau! hahaha rindu kau!

Noni
eh kau! hahaha best tak kene pukol2 je ngn aku hahahhaa... aku buat camtu sebab entahlah..setiap kali aku ngn pet jumpa kau je mesti nak pukol hahahha... hah! lagi satu jangan kuat bebel doe.. takot kitorg adehhh kau ni mmg sah kitorg ejek kau nenek or mak cik hahahaha eh noni sayang kau juga! and rindu nak tumbuk2 kau lepas ni hahaha

Emylia Waheeda
Mak! hahaha eh mak rindu ar.. nape tadi xdatang eeee... :P eh xpe2 hahaha... mesti ada reason nvm.. hee... eh take care eh kat matriks uh... ngn noni... tolong pukol die hari2 jadikan sebagai pengganti poji hahaha... ingt lagi time form 5 dulu.. poji accident emy pun accident.. moto poji kene curi moto emy pun kene curi.. apalah nasib kita anak beranak hahahhaa.. eee sayang emy! hee

Deeba
Deeba! hahaha thanks for ole-ole... i gurau je kot.. tak sangka you beli betul2... hahha i simpan kay.. i bawak bende alah tu g matriks.. hey thanks for being ma friend even kita kenal berape bulan je hahahaha... eh beljar baik2 taw,take care..eee macam nak belasah je wey budak ni hahhaha..okay jgn rindu2 kitorg huahahahaha... rindu anda hahaha... miss ya..

eh korang nanti raya kita dapat cuti kan.. so jgn lupa ae.. macam tahun lepas hahaha... wif family... yeah I will remember you always and miss you guys damn so much <3 :) hee... I love this Family .. mmuah mmuah okay sakit jari nak typing hahaha... bye! sayang korang! :)

2 comments:

Perempuan Itu Ini said...

SYUQ macam bapak ayam. xD xD

Perempuan Itu Ini said...

SYUQ macam bapak ayam. xD xD