Thursday, May 5, 2011

Everyday




Everyday doing the same thing. Yeah i'm tired and soooooo bored here.. nahh I wanna see my friends..damn i miss you guys... Everyday and every night just playing Dota.. haaaaaa (-__-) sigh*


Waiting for 13th Friday..last working with Celcom... and then having fun with my friends before we go our own ways... yeah Farewell my fiends.. bila semua da balik nanti kita pergi Family trip okay... I miss you guys damn so much hahaha <3 owh ya hari raya nanti jangan lupa ye stick macam dulu...makan mee curry or mee soup mak aku siap ngn coklat homemade lagi hahaha sedap kan.. :) okay bye!

P/S:Hey new follower... kansahamida,Thank You cause follow my blog haha you are most welcome here...

0 comments: