Sunday, May 8, 2011

Yeah I'm alone

nahh i'm alone now.. Pet sudah berhenti dan aku tinggal seorang dengan akim..nahhh... okay fine lagi berape hari je meh.. Yes! Khamis ni last kerja weeeee :D
lepas tu kita ENJOYYYYYY~~~~ eee gedik! hahaha :P harini nasib baiklah Yanna teman aku makan..haha lau x aku makan sorg2 je... haish macam2 hal lah sekarang ni nak pk... buat aku pressure... hal ini lah hal itu lah... aaahhhh geramnyeeee (-__-)

Alaaaaa sedih pulak lepas ni... da mula dah penyakit homesick hahaha... mestisedih nak mati... lepas ni da kene belajar gila2.... adehh no more facebook..dota... and apa2 lah.. after this... nahhh xpelah just untuk satu tahun...tapikan tapikan... aku rasa macam nak amek uitm pulak eeee pening sehhh ish... nanti2 lah aku pk.. hahaha aku rasa macam nak nangis je bila pk semua ni..tapi watpe nak nangis geliiiii lah hahaha... macam budak... hahaha hanya mampu mengeluh je ar... sigh* yeah lepas ni semua da pergi yes! sedih! ok sedih! teramat hahaha

0 comments: